++Follow | Dashboard

FEICD --> FICD when without me .



with ika and fera . at 2kaa . time ni saya dengan ika baru baik selepas seminggu gaduh yg hanya berpunca kerana buku math yang saya dengan dia rebutkan haha .


with cheq . time 2 kaa . cheq suka peluk saya dan saya suka peluk cheq .


fera , ika , dayah and cheq .  ni time raya kat rumah dayana . saya tak ikut sebab ada photoshoot raya .


fera and dayah . masa ni kat rumah saya haha . habis satu rumah sepah .

okay assalamualaikum . sedih dan kecewa hati saya dengan korang empat orang . okey dulu kami rapat . rapat gila . rapat sangat sangat dan kami punya angan angan yang sangat tinggi . nak sentiasa sama sama . nak berjaya sama sama . tak boleh sorang pun yang gagal . bila saya sedih diaorang support . tempat duduk kami dalam kelas setiasa dekat dan saya kena duduk tengah tengah . saya tak suka duduk tepi . diaorang faham saya . diaorang tak pernah marah saya tapi saya selalu marah diaorang . saya baran kuat marah orang . diaorang memang hebat bagi saya . di smk seri kampar kami sentiasa sama . unit uniform kami st john . persatuan kami ahli kelab pencegah penjenayah dan permainan kami bola baling . dulu saya pernah touching dengan diaorang sebab diaorang tanak masuk bola baling . diaorang nak masuk badminton . tapi saya cakap saya tak nak ! akhirnya diaorang masuk bola baling jugak . tu pun sebab badminton dah full haha .

tapi satu harini . saya gaduh dengan ustazah saya . saya tension dan saya terpaksa pindah sekolah , feicd pujuk saya macam macam semata mata tak nak saya pindah . akhirnya saya buat keputusan pindah sekolah diam diam . kini saya di smk sentosa . saya ada sorang kawan baik . nama dia efa . saya sentiasa bersama efa . seronok kawan dengan efa . saya selalu cerita pasal feicd dekat efa . dan saya letak kata kata semangat yang feicd bagi dekat saya di meja tulis saya di kelas . tapi sekarang saya busy . jarang online . kalau online pun update status , update gambar je . saya fokus nak buat folio . kadang kadang imChat pun saya tak layan . kalau layan pun saya layan sepatah dua patah . saya jugak dah remove dayah dari friendlist fb saya . saya jahat kan ? okey jap saya buat sebab ada sebab . dia suka semak dekat status saya . saya tension . saya tak nak notification saya penuh . saya remove dia . dan saya tak tahu yang benda ni boleh jadi isu dan membuat diaorang beranggapan lain macam pada saya . 



saya memang tension abis . apesal diaorang buat saya macam ni ? apa erti feicd lepas ni ? feicd adalah singkatan bagi fera , eda , ika , cheq , dayah . kami rapat dan kini saya jauh dan mereka anggap saya macam ni ? saya sayang awak semua . teruskan lepas ni . teruskan dengan buat saya macam ni . saya hanya nak awak ingat semua . saya tak pernah bahagia di sekolah baru saya . tak pernah ! saya hanya ada seorang kawan baik . hanya shafaatul shiffa ! tapi efa tak boleh buat saya gembira , tak boleh buat otak saya jadi gila macam awak semua . disini saya hanya nak mintak maaf jika saya kononnya sombong pada awak semua . okey assalamualaikum .




Arifffff
Shukry Halim
Nur Syuhada
Ainaa' Nazizan
Ieyla Reyls
Ery Edz Loy
Iffa Ziyanah
"