++Follow | Dashboard

Mohammad Akram


saya sanggup tak tidur malam sebab nak buat benda ni . hehe. tadi saya se-ka-ip dengan akram . ada sesiapa nak jelous ? ....... oh takde ek? *muncung* . eh tadi saya happy gila . bukan sikit tapi banyak . banyak gila. akram panggil saya sayang . aaaaaaa saya punya kembang jangan sembang lah and tadi akram handsome sangat . ya Allah terjatuh hati dibuatnya. tadi time skype akram suruh adik dia tidur tau . ya Allah machonya . akram macho sangat . sangat macho .


comel kan? hehe eh shuh shuh dia saya punya :p mata dia sepet . macam cina . saya sebenarnya malu nak se-ka-ip dengan dia sebab dah kantoi saya suka dia. ahh syuhada how dare you . tapi saya bersyukur gila dapat kawan macam syuhada sebab dia selalu tolong saya dalam hal hal macam ni and sebab dia jugak lah akram tahu yang saya suka dia. syuhada i love you :* .


hahaha :p time ni happy . eh ada sekali ni akram suruh saya buat tea . lepas tu saya cakap saya tak reti lepas tu dia cakap saya ni tak boleh buat bini dia.saya sedih sebenarnya haha tapi saya cakap takpe.akram cakap ' takpe kononss' . see ? nampak sangat dia tahu gila yang saya memang suka dia haha. so esok saya semangat nak ambik exam agama dengan ... eh dengan apa eh? KH kot haha . okey yeahh dah habis *tepuk tangan* . and last saya sayang akram :p





Arifffff
Shukry Halim
Nur Syuhada
Ainaa' Nazizan
Ieyla Reyls
Ery Edz Loy
Iffa Ziyanah
"