++Follow | Dashboard

no crush anymore..


lebih baik saya diam.lebih baik takada crush.saya ramai sangat crush.saya taknak orang cop saya player.today saya taknak ada crush.biar lah saya duduk sendiri.saya taknak sakit hati dan saya taknak sakitkan hati orang.saya baikkan? okey boleh muntah sekarang.apa yang saya rasa sekarang is better.saya lega.saya dapat lupakan ex crush saya.haaa ex crush?okey whatever.saya lagi suka forever alone.kalau saya ada boyfriend nanti saya update blog terus.malas nak update pasal crush lagi nanti bila saya baca saya akan sedih tambah pedih tambah sakit hati sama dengan menangis.saya taknak benda tu jadi lagi.hello im only fifteen okey.well saya muda lagi actually.saya patut lupakan benda ni semua.but but but saya tak boleh lupa.saya kena bercinta.to me love is better sebab saya boleh mengadu masalah saya dekat boyprend saya.tak best lah kalau saya asyik cerita dekat syu je.kesian syu asyik kena dengar cerita saya.hmm.sorry syu menyusahkan awak.but to me you're my bestfriend ever.hmmmmmmmmmmm nak update apa lagi ni? okey i've no idea.so this for today.bye assalamualaikum baby honeyku sekalian .

crush.awak lambat.awak buat saya putus asa.betul saya putus asa nak memiliki awak.ye saya sudah putus asa.saya minta maaf jika saya ada buat salah dekat awak even kita baru betegur semalam.awak terlalu handsome bagi saya.kalau saya dapat awak,saya akan jerit macam ni ....... aaaaaaaaaaaaaaaaa .okey.




Arifffff
Shukry Halim
Nur Syuhada
Ainaa' Nazizan
Ieyla Reyls
Ery Edz Loy
Iffa Ziyanah
"