++Follow | Dashboard

oh crushh..


saya memang tak tahu malu . saya kisah apa. saya kalau suka saya cakap . saya berani kan? bukan maksud saya murah . saya susah nak sayang lelaki sebenarnya *muntah darah* . eh tapi betullah . saya dengan dugaan yang berlambak . terpaksa tolak cinta raihan dan cinta afiq dengan baik semata mata untuk akram . *cehh* . ye saya tak sanggup nak tenguk mereka sakit hati . saya tolak mereka dengan baik . ya Allah betapa baiknya saya. *mukapoyo* . sebenarnya saya stress dengan seorang lelaki ni. ya Allah please stop follow me . saya dah beribu kali cakap saya tak suka dia . tak suka dan memang langsung tak suka dia lah. saya buat status macam ni . ahakkss sampai satu ketikanyaa...


saya tak sangka sangat . *pengsan* . yeahh saya cair . cair gila . saya senyum jangan sembang . memang sampai 1km saya senyum. bangga apatahlagi . memang rasa nak bagitahu satu dunia. ahakss. harihari saya cerita pasal akram dekat syuhada . tenguk lah syuhada sampai buat kantoi cerita saya *tutup muka dengan bantal* .  weee dalam hati saya bahagia . bahagia giloss . ini belum lagi . ada lagi . saba saba nak cerita ni . tadi tetibe dia IM saya . what? selalunya dia IM dia akan ajak skype . itu je tak lebih . then tetiba dia tegur cakap 'hai nama saya akram' . haha comel je kan ? lepastu kan .. jeng jeng jeng . *bunyi drum*


hahahahaha . sila jelous semua . okey saya bahagia . bahagia sangat. selamat saya tak tukar crush whahaha. okey saya happy jangan bagi mood saya hilang . ahakkssss . assalamualaikum .





Arifffff
Shukry Halim
Nur Syuhada
Ainaa' Nazizan
Ieyla Reyls
Ery Edz Loy
Iffa Ziyanah
"