++Follow | Dashboard

saya suka akram


pada satu hari saya mengepos satu status di facebook.saya mengajak rakan muka buku saya untuk skype dengan saya.jadi seorang jejaka yang bernama akram telah mengeshor kan dirinya untuk berskype dengan saya.saya pun skype dengan dia.ya Allah handsome gila dia.pada mulanya saya ingat dia hanya orang biasa sebab saya tak pernah tegur dia di facebook . sekali tenguk muka dia perhh hatiku berdebar bergongcang bak sangkar kucing di tendang . memang cari habis . itu hari pertama sekaip tau . masuk harini saya dan dia dah 2 kali sekaip. saya sedih sebab saya baru putus cinta.saya cerita dekat dia.dia bagi motivasi . saya rasa happy.saya suka perangai dia tapi saya belum fall in love lagi sebab saya suka dia sebab dia handsome je :p
-
-
-
-
-
-
-
-


harini saya tak comel sangat . ahh nevermind yang pasti saya happy dapat dengar akram nyanyi lagi boyprend :p saya suka akram sebab muka dia macam raihan. sama habis tau . *lap air mata* . saya rindu raihan . eh tetukar topic . maaf ibu ibu bapak bapak . tapi kann.. akram dah ada girlprenddd haha.okey saya nak tukar crush yang lain . lol *buatmukasekupang*. entah kenapa saya boleh suka akram.dia baik sangat . sangat baik dengan saya.and satu lagi.suara dia macho gila.okey sangat macho.sila jelous sebab saya dapat sekaip dengan orang handsome.teheee.*comel tak gigi i* haha.saya cair bila dah habis sekaip tadi dia bagi saya kiss.saya cair.cair terus okey.memang tak boleh beku dah.okeyy ini lah cerita saya.cerita yang pendek tapi post over nak mampuihh . kalau dipendekkan cerita sebenarnya saya akan tulis ..

I SEKAIP DENGAN AKRAM HARINI . 




Arifffff
Shukry Halim
Nur Syuhada
Ainaa' Nazizan
Ieyla Reyls
Ery Edz Loy
Iffa Ziyanah
"