++Follow | Dashboard

this happen when i always patient ..


kanan kanan . handsome kan? ahakss saya punya. well harini saya sedih pada mulanya.saya nak pergi kenduri kawin teacher efa tapi hmm tak kesampaian . boleh tak saya mencarut? babi lah . okey puas. saya kena pergi kenduri dekat manjung . takpelah . saya redha . ahakss . ada cerita best dekat manjung . saya mewakili rombongan belah lelaki . ada sorang laki yang sekali rombongan dengan saya tau . ya Allah jangan sembang memang handsome gila . handsome gila tapi handsome lagi akram . ahakss . sampai dekat manjung saya terus makan . lapo .. time nak ambik makanan ..

me : abi , tolong letak lauk tu .
abi : haaaaa ?
me : tolong letak lauk tu haa untuk ziela.
abi : *belah then buat muka tak tahu*
budak laki tu : *nak ambik lauk* .. *pandang saya* . nahh ambiklah dulu.
me: *terus ambik*
kakak : eh kau ni ,  sedap je potong line .
me : dia bagi aku hahaha.

you know what saya cair sangat tenguk dia . cair sangat *cough*  saya sedang menipu sila faham ahakss . boleh tahan lah muka dia. lepas habis pergi kenduri tu saya dan family saya pergi lah teluk batik and mandi manda. apesal aku rasa aku skema sangat ni? haha.


ini lah serba sedikit gambar tadi . sorry beb gua mestilah kena cover kurus sikit :p hahahaha. letih tau kami satu family jalan sana jalan sini . baru sehari cuti . saya tak tahu lah macam mana 13 hari selanjutnya lagi . ahakss. lepas habis melancong , saya balik rumah . saya terus online . saya tak sabar sangat nak stalk akram . bukak lah wall dia . okey akram tak curanggg hehe. tetibe saya nampak akram online. saya tunggu dia tegur . okey fine dia tak tegur . saya mulalah nak update status jiwang ni kan lepas tu tetibee ..


saya kembang jangan sembang ahh . saya memang terharu wehh terharu sangat . haha at the last IM , akram bagi number dia dekat saya . bapakk memang best wehh best gila . haha. akram awak tahu tak saya suka awak sangat? ahakss ahakkss . lepas akram offline , saya skype dengan budak hotsentapp . well H'z Imrn. kami skype kejap je . saya tak sempat snap gambar . mmg panas so saya bagi gambar dia sebab syuhada nak tenguk muka dia . ahakss nahh .


bye assalamualaikum .





Arifffff
Shukry Halim
Nur Syuhada
Ainaa' Nazizan
Ieyla Reyls
Ery Edz Loy
Iffa Ziyanah
"