++Follow | Dashboard

i don't know how to tell you that i really like you..


dulu.yes dulu saya pernah suka awak.boleh tahan lah kemaruk nya sampai cerita dekat classmates but pada hakikatnya saya tak pernah tegur awak dan awak tak pernah tegur saya.saya syok sendiri.saya tahu.entah saya tak tahu kenapa suka awak.mungkin sebab awak awak.yes awak handsome.saya suka awak sebab awak handsome.tapi perasaan tu hilang.entah pergi mana saya pun tak tahu.perasaan tu hilang bila saya jumpa Afiq.saya bercinta dengan Afiq.Afiq gamekan saya.what can i tell now saya dah 16 kali kena game.kepercayaan saya pada lelaki lain masih ada.ye lah tak semua lelaki sama.lepas sebulan saya single , saya jumpa raihan.raihan tarik perhatian saya.dia care gila pasal saya.saya sayang raihan.tapi raihan selalu control saya.saya tak suka.saya rimas.sampaikan anan muncul dalam hidup saya.saya sayang anan lebih dari kawan tapi tak lebih dari seorang boyfriend.alaa you know like kekasih.saya tak boleh terima cinta anan.tapi anan tetap sayang saya.what? apa saya boleh buat . saya buat tak tahu and at the last anan jumpa perempuan lain untuk life dia.lepas tu saya gaduh besar dengan raihan pasal anan.anan tweet pasal saya dekat twitter.saya tak perasan tapi raihan perasan.saya gaduh besar sampai saya mintak break dengan raihan.raihan taknak saya buat tak kisah.hahahaha. tapi saya dengan raihan berbaik semula tapi just friend.lepas tu saya jumpa akram.saya suka akram.suka gila.but pada akhirnya saya tak dapat akram.akram uji saya dan saya gagal dalam ujian tu dan akram terus benci saya.sekarang saya dah block dia.saya sakit hati . sakit sangat sebab saya tahu dia terlalu bencikan saya.saya kan tak suka berharap so akram , now i moved on . tiba tiba semalam , saya saja mengada check message fb. bosan punya pasal kan? haha so saya check lah,scroll punya scroll , papppppppp ternampak nama Tengku Shah. what can i say , saya terkejut gila . eh mamat ni pernah tegur aku. tapi saya tak reply pun message tu . so saya terus bukak wall awak.aaaaaa comelnya dp awak.saya terus puji.time tu jugak awak online.awak reply terima kasih makcik comeyy. ahh kau sampai hati :( eh takpe tak kisah pun haha.then tetibe awak IM saya.bapak ah tak jadi tidur terus.awak siap bagi number phone lagi :D tapi tiba tiba awak tak reply IM saya.. saya teruslah offline.harini . yes harini awak tegur saya. sembang sembang awak cakap awak suka saya.and at the same time you want me to be your girlfriend. saya buntu , buntu sangat.saya cakap saya takut kena game.takut sangat.so awak hentikan IM macam tu.macam tu je. MACAM TU JE .awak tahu betapa nak nya saya jadi girlfriend awak............................tengku shah..






Arifffff
Shukry Halim
Nur Syuhada
Ainaa' Nazizan
Ieyla Reyls
Ery Edz Loy
Iffa Ziyanah
"