++Follow | Dashboard

saya bahagia...sangat


assalamualaikum . lamanya tak update blog . fuhh fuhh *tiup habuk* . saya banyak nak cerita.ramai yang tanya kemana saya menghilang.saya off kan phone.tettttt bukan off phone tapi beteri tak ada.by the way saya mintak maaf tak dapat nak reply text dan tak angkat call.saya tak ada credit dan saya sangat sangat busy waktu cuti haritu.cuti memang the best.the best moment bila saya jumpa pakwa handsome dekat lost world and dia boleh pandang pandang saya je.eleh kau bukan nak mintak number tepon . zzzz k . 

tadi.yes tadi.saya bangun boleh tahan awalnya.well nak sekolah kan.dah siap semua kakak saya pun hantar saya pergi sekolah.sampai sekolah , fairuz lambai lambai tangan dekat saya.saya duduk lah dekat tapak perhimpunan. fairuz tanya mana saya menghilang dan saya dah jawab soalan dia.fairuz datang kelas tambahan dan dia tahu semuanya.fairuz cakap geografi and science ramai yang fail.saya terdiam . terus tanya 'eda punya berapa?' . fairuz kata saya lulus dua dua.ya Allah bersyukur teramat sangat lah kan even tahu lulus tu bukan A.haha at least saya tak kena buat resit dekat koridor sekolah.Lewlss.

lepas perhimpunan habis , saya , eyna and fairuz masuk kelas.syifaa yang dah lama tak bertegur dengan saya duduk dekat sebelah dila.saya tak kisah.saya duduk sorang sorang.uhukss.lepas tu cikgu sejarah masuk.yes my favourite teacher. yeahhh hahaha.macam biasa lah kena semak kertas exam kan?saya semak.what banyak gilaaaa salah.time tu cikgu tak bagi result lagi.saya tension.tension gila.tetttttt masa cikgu dah tamat.cikgu bagitahu markah even tak habis semak lagi kertas.saya bersyukur teramat sangat bila tahu saya punya sejarah kedua tinggi dalam kelas.yes arif memang pandai.saya tak pernah boleh potong dia.huhh.sabar sabar.

lepas tu waktu bahasa melayu dan georgrafi.erm tak ada cerita yang menarik selain melihat fairuz kena pukul dengan puan leong haha.kelakar gila.dah kena pukul pun boleh lagi buat lawak.waktu math cikgu tak masuk kelas.lepastu rehat.lepas rehat agama.jeng jeng jeng.saya rasa time tu agak takut sebab dapat paper.bayangkan saya tinggal 4 soalan time exam agama.sangat kecewa.macam biasa waktu agama kelas tekun gabung dengan kelas usaha.kertas saya , saya dapat last sekali.zul yang bagi.zul tutup saya punya kertas.saya intai intai je dulu.last last dapat tahu saya punya result agama paling tinggi. ya Allah best gila.berjuta kali cakap alhamdulillah tadi.dapat 90. eh okey lah tu turun lapan markah haha :p 

lepas agama bahasa inggeris.saya baca perenggan pertama karangan .eh ni pun nak bagitahu ke?eleh haha.bi macam biasa je.seronok belajar.happy happy je.lepas bi muzik.pergi bilik muzik.tenguk lah si jerial tu main drum.lepas tu dila ajak saya masuk bilik yang orang luar tak dengar.alaaa bilik apa ek?ahh whatever.faham faham lah sendiri.saya ,eyna,fairuz,dila,omar,adam and didi buat kecoh bilik tu.hahahaha best jugalah.lepas muzik balik rumah.okey yeahh dah habis . 

disini saya nak bagitahu kepada jiran kelas saya iaitu kelas usaha lelaki,tak perlu weh kutuk kutuk saya.awak tak mintak maaf lagi.wekk tanggung lah kat akhirat.bye assalamualaikum.




Arifffff
Shukry Halim
Nur Syuhada
Ainaa' Nazizan
Ieyla Reyls
Ery Edz Loy
Iffa Ziyanah
"